13 Mar 2013

3.13.2013 Nice Date

Assalamualaikum,hello,anyeong,bonjour,ahlan wasahlan,..adakah hari ini hari tension sedunia..ha2, btw. (by the way)..td aku telah menghabiskan perjuanganku menentang saki baki soalan exam bio fom 6 yang sedikit sebanyak menyerabutkan otak..namun aku masih berjuang sehingga ke titisan dakwat pen yang terakhir (T_T)..


tension je makan..kalau makan mesti ke tension.. not me,but Danbo.. :D


semalam exam pA lagi la gler tak cukup masa deh.. soalan graf,pilih ok kot soalan satu graf bar..baca2.. 5 minit jugakla aku membaca dengan penuh khusyuk dan teliti :D.. TAPI usaha aku sia2 sebab ak x faham ape yg petikan tu cakap so aku shift ke soalan kedua,carta pai..boleh tahanla.. boleh tahan 2x pun , 50 minit masa ak habis macam tu je,masa untuk esei tinggal 25 minit..what ? r u kidding me ! Maknanya..aku masih kurang buat latihan dan setkan masa..sebab tula terkontang-kanting jadinya..ho2..
Ana Ira (mukabuku name) : kau layak dapat setakat mana yg kau struggle je tau..err,mendalamnya statement tu hehe :D

No comments: